بهترین قیمت لپ تاپ اپل 2023 : قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ دیجی کالا موضوعاتی هست که در این مطلب وبزینر از سری مقالات لپ تاپ و الترابوک قصد داریم به آن بپردازیم. از مک بوک پرو گرفته تا مک بوک ایر و آخرین مدل لپ تاپ اپل ، در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین مک بوک ۲۰۲۳ متناسب با نیازهای خود را پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

مشاهده و خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

بهترین مک بوک ۲۰۲۳ متناسب با نیاز شما – بهترین قیمت لپ تاپ اپل 2023

مک بوک ایر با M1 لپ تاپ کم قدرت خود را به یکی از سریع ترین لپ تاپ های باریک و سبک موجود در بازار تبدیل می کند که بهترین مک برای عموم افراد است. این طراحی آشنا را با عملکرد رکورددار، افزایش سرعت و شارژدهی باتری تمام روز، فول شارژ می کند. تراشه M1 برای اولین بار برنامه های iOS و iPadOS را به مک می آورد.

اگر نیاز به عملکرد سطح بالا و پایدارتری نیاز دارید، شاید بخواهید MacBook Pro M1 13 اینچی با دو پورت Thunderbolt 3 را انتخاب کنید. در حالی که مک بوک ایر بدون فن است، مک بوک پرو سیستم خنک کننده سنتی برای اجرای برنامه های سخت به همراه دارد تا بدون نگرانی بتوانید ساعت ها بدون ایجاد گرمای بیش از حد کار کنید. بهتر است کاربران حرفه ای به فکر ارتقای Pro باشند. مانند مک بوک ایر، مک بوک پرو SSD فوق العاده سریعی دارد و اگر می خواهید جدیدترین ها را امتحان کنید، روی سیستم عامل Big Sur یا macOS Monterey اپل کار می کند.

مشاهده و خرید از دیجی کالا

چگونه بهترین مک بوک ۲۰۲۳ متناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم؟

مهم نیست که چه نیازهایی دارید، به هر حال متناسب با نیاز شما هم لپ تاپ اپل با قیمت مناسب وجود دارد. چه حرفه ای باشید که به دنبال بهترین عملکرد هستید، چه دانش آموز یا کاربر معمولی که فقط یک لپتاپ ساده و سبک برای استفاده می خواهد، به هر حال اپل لپ تاپ مناسب شما را دارد. پس کمی وقت بگذارید و مدل های مختلف را بررسی کنید و بهترین گزینه ای را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

پرفروش ترین لپ تاپ های MacBook Pro

همه چیز درباره لپ تاپ MacBook Pro

وقتی صحبت از لپ تاپ به میان می آید، مک بوک پرو اپل یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است. با طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و شارژدهی باتری چشمگیر، جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم MacBook Pro را به عنوان لپ تاپ خود انتخاب می کنند. در ادامه این پست، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چه چیزی باعث می‌شود MacBook Pro یک انتخاب عالی باشد و چرا همچنان یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های امروزی است.

پردازنده با کارایی بالا

مک بوک پرو مجهز به پردازنده قدرتمند اینتل است که انجام چند کار را آسان می کند و پردازش های سنگین را به راحتی انجام می دهد. با پردازنده‌های نسل هشتم یا نهم اینتل Core i5 یا i7، می‌توانید انتظار سرعت‌های فوق‌العاده و تجربه‌ای روان و پاسخ‌گو را داشته باشید. چه در حال کار بر روی پروژه سنگین باشید یا پخش فیلم یا بازی مورد علاقه تان، مک بوک پرو می تواند از پس همه آنها برآید.

علاوه بر آن، مک بوک پرو به گونه ای طراحی شده است که شارژ کارآمدی داشته باشد، بنابراین لازم نیست نگران تخلیه سریع باتری لپ تاپ خود باشید. شما با یک بار شارژ می توانید انتظار شارژدهی تا 10 ساعت را داشته باشید، بنابراین می توانید روز خود را بدون نگرانی در مورد شارژ مجدد سپری کنید.

نمایشگر (مانیتور) و کارت گرافیک

مک بوک پرو صفحه نمایش فوق العاده واضح و پر جنب و جوش با پشتیبانی از حداکثر چهار میلیون پیکسل ارائه می دهد. این آپشن باعث می شود که به راحتی تمام جزئیات کار خود را ببینید، چه در حال ویرایش عکس یا تماشای فیلم باشید یا در حال بازی. علاوه بر آن، مک بوک پرو با گرافیک یکپارچه ای که دارد به دلیل تراشه M1 Max دارای حالت «قدرت بالا» است که برای بارهای کاری فشرده و پایدار طراحی شده است و می تواند به راحتی از پس کارهای فشرده تری برآید.

همچنین با فناوری True Tone، مک بوک پرو می تواند به طور خودکار رنگ و شدت نمایشگر را بر اساس نور محیط شما تنظیم کند. این کار تضمین می کند که بدون توجه به نور جایی که کار می کنید، بهترین تجربه نمایش را به دست آورید.

انواع اتصال و پورت لپ تاپ

مک بوک پرو به گونه ای باریک و سبک طراحی شده است که مناسب کسانی باشد که همیشه در حال حرکت هستند. با مجموعه ای از پورت ها، از جمله USB-A، USB-C و Thunderbolt 3، گزینه های زیادی برای اتصال تجهیزات جانبی دارید.

مک بوک پرو همچنین دارای تاچ بار برای پیمایش سریع و آسان وظایف مختلف است. با تاچ بار، می توانید کنترل ها را مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنید، بنابراین می توانید کارآمدتر عمل کنید.

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2022 LLA
قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – بهترین قیمت لپ تاپ اپل

 

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین قیمت لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ دیجی کالا

معرفی لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 LLA

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 LLA برای انجام هر کاری که فکرش را کنید طراحی شده است و انتخاب مناسبی برای کاربران قدرتمند است. با پردازنده قدرتمند M2، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تضمین می کند که شما برای هر کاری آماده هستید. صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا پر جنب و جوش با فناوری True Tone تجربه تماشای همه جانبه ای را ارائه می دهد، در حالی که تاچ بار و Touch ID راهی امن و راحت برای پیمایش لپ تاپ شما فراهم می کند. به علاوه، باتری آن تا 11 ساعت دوام می‌آورد، بنابراین در تمام طول روز خیالتان از بابت باتری راحت است.

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2022
قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ و ۲۰۲۱ لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر دیجی کالا

معرفی لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2023

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 لپ تاپ قدرتمند و با کارایی بالایی است که برای حرفه ای ها و دانشجویان به طور یکسان طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD برای حداکثر کارایی است. همچنین دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا با فناوری True Tone برای تجربه تماشای فراگیرتر است. علاوه بر این، Apple MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 دارای تاچ بار است که دسترسی سریع به ابزارها و برنامه های کاربردی معمول را فراهم می کند.

این لپ تاپ انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال لپ‌تاپ‌هایی هستند که به اندازه کافی قدرتمند برای انجام کارهای سخت و در عین حال سبک وزن و قابل حمل باشند. با شارژدهی باتری طولانی آن، می‌توانید حتی زمانی که در حال حرکت هستید، کارآمد بمانید. به علاوه، از مزایای macOS بصری اپل که شامل ویژگی‌های مفیدی مانند سیری، iCloud و Apple Pay است، بهره مند خواهید شد.

 

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro MNEQ3 2022
قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – بهترین قیمت لپ تاپ اپل 2023

 

بهترین قیمت لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ دیجی کالا ، قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا

معرفی لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro MNEQ3 2023

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

لپ تاپ MacBook Pro MNEQ3 2023 13.3 اینچی جدیدترین لپ‌تاپ از سری لپ‌تاپ‌های پیشرو در صنعت اپل است. این لپ تاپ با صفحه نمایش خیره کننده رتینا، پردازنده قدرتمند نسل هشتم اینتل و دو پورت Thunderbolt 3 برای عملکرد و قابلیت حمل طراحی شده است. این لپ تاپ قدرتمند برای انجام کارهای پیچیده مانند ویرایش ویدیو یا طراحی گرافیکی یا صرفاً برای مرور در اینترنت و پخش برنامه های مورد علاقه شما عالی است.

این محصول انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک لپ تاپ همه کاره با دوام و قدرتمند است. شارژدهی باتری طولانی مدت و طراحی سبک وزن آن را به انتخابی عالی برای دانشجویان و اساتید تبدیل کرده است. همچنین طراحی شیک و سیستم عامل macOS بصری، استفاده از MacBook Pro را برای همه از کاربر معمولی گرفته تا حرفه ای آسان می کند. لپ تاپ 13.3 اینچی MacBook Pro MNEQ3 2023 با ویژگی های قدرتمند، عملکرد سریع و طراحی زیبا، ترکیبی عالی از سبک، قدرت و قابلیت حمل است.

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro Mk183 2021
قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – بهترین قیمت لپ تاپ اپل

 

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین قیمت لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ دیجی کالا

معرفی لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro Mk183 2021

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

لپ تاپ Apple MacBook Pro Mk183 2021 با داشتن صفحه نمایش 16.2 اینچی رتینا با فناوری خیره کننده True Tone آماده انجام هر کاری است. با پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD، می‌توانید کارهایی مانند ویرایش عکس‌ها و ویدیوها، ایجاد ارائه‌ها و موارد دیگر را انجام دهید. به‌علاوه، وزن آن فقط 1.5 کیلوگرم است، بنابراین می‌توانید هر جا که می‌روید آن را با خود ببرید.

با تاچ بار بصری آن، می توانید به سرعت به ابزارهای مورد نیاز خود بدون نیاز به ترک صفحه کلید دسترسی داشته باشید. به علاوه، پد لمسی فورس کنترل دقیق و توانایی سفارشی کردن تنظیمات مختلف برای کارهای مختلف را ارائه می دهد و تا حداکثر 10 ساعت شارژدهی باتری دارد.

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 16.2 اینچ اپل مدل MacBook Pro MK193 2021
قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – بهترین لپ تاپ اپل

 

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین قیمت لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ دیجی کالا

معرفی لپ تاپ 16.2 اینچ اپل مhدل MacBook Pro MK193 2021

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

بهترین مک بوک ۲۰۲۱ لپ تاپ 16.2 اینچی Apple MacBook Pro MK193 2021 انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال آخرین فناوری لپ تاپ هستند. این دستگاه دارای طراحی فوق العاده باریک، پردازنده قدرتمند نسل دهم اینتل Core و باتری بادوام است که می تواند تا 10 ساعت استفاده را ارائه دهد. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16.2 اینچی رتینا، فناوری True Tone اپل و 8 گیگابایت حافظه است. علاوه بر این، باتری با دوام طولانی به شما امکان می دهد ساعت ها کار کنید و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، کار کنید و بازی کنید.

پرفروش ترین محصولات Mac mini

اگر به دنبال مینی کامپیوتر مناسب خودتان هستید که قیمت آن مقرون به صرفه باشد، مک مینی بهترین انتخاب است. مک مینی با طراحی زیبا، پردازنده قدرتمند و ویژگی های مختلفی که دارد، یکی از پرفروش ترین محصولات مینی کامپیوتر در بازار امروز است. بیایید نگاهی بیندازیم که چرا مک مینی چنین انتخاب محبوبی است.

لپ تاپ همه کاره

مک مینی لپ تاپ همه کاره است که می تواند برای کارهای مختلف استفاده شود. از استریم فیلم گرفته تا خلق آثار هنری، مک مینی می‌تواند از پس همه این کارها برآید. مک مینی به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند جدیدترین نرم افزارها و بازی ها را اجرا کند و به اندازه کافی سبک و کوچک است تا در هر فضایی قرار بگیرد. چه به دنبال دسکتاپ برای کار باشید و چه برای بازی، مک مینی گزینه ای عالی است.

مک مینی همچنین دارای طیف وسیعی از پورت ها و کانکتورها است که اتصال به دستگاه های دیگر را آسان می کند. شما می توانید این محصول را به مانیتور، صفحه کلید، ماوس و سایر لوازم جانبی متصل کنید. این کار استفاده از مک مینی را برای هر چیزی از وبگردی گرفته تا بازی آسان می کند.

قیمت قابل قبول

مک مینی فوق العاده مقرون به صرفه است. با توجه به قیمت آن، یکی از ارزان ترین مینی پی سی های موجود در بازار است. شما می توانید مدلی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد و همچنان عملکرد مورد نیازتان را ارائه دهد.

مک مینی همچنین با مجموعه ای از لوازم جانبی مانند آداپتور برق و صفحه کلید عرضه می شود که قیمت آن را بیشتر می کند. این بدان معناست که برای نصب و راه اندازی نیازی به خرید لوازم جانبی اضافی نخواهید داشت.

طراحی با کیفیت بالا

در نهایت، مک مینی با مواد و سخت افزار باکیفیت طراحی شده است. این تضمین می کند که می تواند جدیدترین نرم افزارها و بازی ها را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. این طراحی همچنین به کاهش گرما و سر و صدا کمک می کند و آن را به انتخابی ایده آل برای محیط خانه یا دفتر تبدیل می کند.

طراحی مک مینی نیز ارتقای آن را آسان کرده است. می‌توانید به راحتی رم یا فضای ذخیره‌سازی بیشتری را به مک مینی اضافه کنید و کارایی مورد نیاز خود را آسان کنید.

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل Macbook Pro MNEQ3 2022 LLA
قیمت لپ تاپ اپل دیجی کالا – بهترین لپ تاپ اپل 2023

 

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین قیمت لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ دیجی کالا

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل Macbook Pro MNEQ3 2023 LLA

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

لپ تاپ 13.3 اینچی Apple MacBook Pro MNEP3 2023 LLA با اجزای قدرتمند، صفحه نمایش خیره کننده رتینا و اتصال فوق العاده سریع، کلید موفقیت شماست. پردازنده Intel i7، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی قدرت مورد نیاز برای همه کارها را فراهم می کند، در حالی که صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا تصویری زنده و زنده با حداکثر 500 نیت روشنایی ارائه می دهد. به علاوه، با اتصال تاندربولت 3 و وای فای 6، می‌توانید داده‌ها را به سرعت و به راحتی به اشتراک بگذارید و انتقال دهید. این لپ تاپ برای هر انجام پروژه ای عالی است، از ساخت موسیقی گرفته تا طراحی گرافیکی و ویرایش ویدئو. علاوه بر آن، با حداکثر 17 ساعت شارژدهی باتری، می‌توانید تمام روز را بدون نیاز به برق کار کنید.

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ دیجی کالا - بهترین مک بوک در وبزینر - لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2022 LLA
قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – بهترین لپ تاپ اپل 2023

 

قیمت بهترین مک بوک پرو ۲۰۲۳ و ۲۰۲۱ مک بوک بهترین قیمت لپ تاپ اپل خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ دیجی کالا

بهترین قیمت لپ تاپ اپل 2023 : لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 LLA

قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ – قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا – قیمت لپ تاپ آیفون

لپ تاپ 13.3 اینچی Apple MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 LLA طراحی شیک و باریکی را ارائه می دهد و دارای آخرین پردازنده M2 برای حداکثر کارایی است. با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می توانید به راحتی چند کار را انجام دهید. صفحه نمایش رتینا کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد.

این لپ تاپ انتخابی ایده آل برای حرفه ای ها و دانشجویان است. با جدیدترین نرم‌افزار macOS کار خود را سریع و کارآمد انجام دهید. به‌علاوه، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه کامل و پد لمسی Force Touch، پیمایش لپ‌تاپ را راحت می‌کند. لپ تاپ MacBook Pro M2 MNEJ3 2023 LLA با عملکرد قدرتمند، طراحی شیک و ویژگی های بصری خود، انتخابی عالی برای تمام نیازهای شما است.

قیمت مک بوک پرو ۲۰۲۳

مشاهده و خرید از مقداد آی تی

مطالعه بیشتر

مطالعه بیشتر

بهترین مک بوک ۲۰۲۳ ، بهترین مک بوک ۲۰۲۱ ، قیمت مک بوک ، بهترین مک بوک ۲۰۲۳ ، قیمت مک بوک پرو۲۰۲۳ ،‌خرید مک بوک ایر ۲۰۲۳ ، مک بوک دیجی کالا ، بهترین مک بوک ۲۰۲۳ دیجی کالا ، بهترین مک بوک ۲۰۲۳ قیمت ، قیمت قیمت لپ تاپ اپل 2023 دیجی کالا ، قیمت لپ تاپ آیفون ، بهترین لپ تاپ اپل قیمت ،‌ بهترین لپ تاپ اپل دیجی کالا ،‌ قیمت لپ تاپ اپل 2023 ، بهترین لپ تاپ اپل 2023 ، بهترین لپ تاپ اپل برای کارهای گرافیکی ،‌ جدیدترین لپ تاپ اپل ۲۰۲۳ ،‌ بهترین مک بوک دانشجویی ، بهترین لپ تاپ اپل برای برنامه نویسی ، آخرین مدل لپ تاپ اپل