ست کردن اکسسوری‌های مردانه به چه معناست؟ همه وقتی مردی را با اکسسوری‌هایش “باهم” می بینند …
… مردی که تمام لباس‌هایش تا آخرین جزئیات ست و هماهنگ است.

دانستن روش صحیح ست کردن اکسسوری‌های مردانه می‌تواند ظاهری جذاب ایجاد کند یا از بین ببرد. چگونه اکسسوری‌های مردانه را به روش صحیح ست کنیم؟

حقیقت این است که، قوانین نانوشته ای برای هر اکسسوری وجود دارد که تصمیم می‌گیرد که آیا شما صحیح ست می‌کنید یا گیج و نامناسب به نظر می‌رسید.

امروز من این قوانین را با شما در میان می‌گذارم تا بتوانید به لباس‌های خود برخی از استعداد، شخصیت و اسپرزاتورا بدهید.

مقاله امروز توسط Anson Belt & Buckle پشتیبانی می شود: سیستم سگک کمربند قابل تعویض .

کمربند قابل تنظیم میکرو آنسون بیش از 30 گزینه اندازه گیری با فاصله یک چهارم اینچ را برای شما فراهم می کند. شما هر بار یک تناسب کامل پیدا می کنید و همه آنها قابل تعویض هستند.

اینجا را کلیک کنید تا مجموعه جعبه Anson را کشف کنید – یک معامله شگفت انگیز که سه کمربند و سگک با قیمت کمتر از 100 دلار به شما می دهد و اکنون می توانید یک بند یا سگک دیگر به صورت رایگان دریافت کنید … این 9 ترکیب کمربند است!

امروز می خواهم نحوه مطابقت را به شما نشان دهم:

  • ساعت تو
  • کمربند شما
  • کراوات شما
  • مربع جیب شما
  • جواهرات شما (انگشترها ، دستبندها و موارد دیگر)

ست کردن لوازم جانبی مردانه قانون شماره 1 نحوه تطبیق ساعت خود

لوازم جانبی مردانه متناسب

ساعت ها پادشاه لوازم جانبی مردانه هستند. شما می توانید هر زمان و هر مکان آن را بپوشید و قرار دادن ساعت بخشی از کارهای روزمره بیشتر مردان است.

من عمداً این نکته را در اولویت قرار دادم زیرا اولین قانون تطبیق ساعت شما با لباس شما در مورد بسیاری از لوازم جانبی مردانه اعمال می شود: فلزات ، چرم ها و سطح رسمیتان را ثابت نگه دارید.

اگر می خواهید فقط یک ساعت داشته باشید ، کد لباسی را که می خواهید با آن مطابقت دهد (احتمالاً آنچه در محل کار می پوشید) انتخاب کنید و فقط با آن بپوشید.

اگر می خواهید هر روز ساعت بپوشید ، هوشمندانه خرید کنید و یک مجموعه کوچک و همه کاره بسازید:

  • اگر سایر لوازم جانبی شما از جنس استیل یا نقره است ، یک ساعت لباس با یک مورد از جنس استنلس استیل یا نقره جلا داده شده دارید. یا اگر می توانید ساعت خود را با لوازم جانبی زرد بپوشید ، یک ساعت لباس با کیف برنجی یا طلایی داشته باشید. صفحه ای سیاه ، سفید یا نقره ای رنگ خنثی را با یک نوار چرمی بخیه خورده و درخشان ترکیب کنید تا احساسی لطیف و در عین حال با کیفیت بالا داشته باشید.
  • یک ساعت هوشمند ورزشی-گاه به گاه می خواهید؟ به دنبال مدلی با قاب فولادی ضد زنگ صیقلی یا براق باشید. این باید در برابر 100 متر یا بالاتر مقاوم در برابر آب باشد ، شامل هر گونه زنگ و سوت مورد نظر شما (مانند کرونوگراف یا عملکرد GMT) است. شماره گیری را در هر یک از رنگ های ساعت لباس ، خاکستری ، آبی تیره یا رنگ متنوع دیگر انتخاب کنید. برای باند اینجا می توانید یک دستبند فلزی یا یک بند چرمی مات همراه با پتینه وارد کنید.
  • در آخر اینکه ، برای یک ساعت معمولی یک مدل ساعت مچ گیری نظامی و طراحی های غواصی را در نظر بگیرید. یک مورد از جنس استنلس استیل مسواک زده شده یا منجوق دار با شور و حال یک لباس آرام مطابقت دارد. اگر می خواهید با هر لباسی از جمله لباس های تابستانی فوق العاده غیر رسمی متناسب باشد ، بوم یا کمربند تار را که می پوشید با استفاده از دستبند فلزی یا بند بوم با رنگ مشابه تکمیل کنید.

 

تطبیق لوازم جانبی مردانه قانون شماره 2 نحوه کمربند خود را مطابقت دهید

لوازم جانبی مردانه متناسب

همانند کیف ساعت و بند ، می خواهید چرم ها و فلزات را با کد لباس بقیه لباس خود مطابقت دهید (بدون کمربند لباس فانتزی با یک جفت شلوارک برمودا تا یک تکه). این شامل تطبیق نوع چرم ، به عنوان مثال جیر قهوه ای با جیر قهوه ای است.

در مورد اینکه کمربند را با شلوارک ، شلوار جین ، شلوار لباس و کت و شلوار بپوشید ، قوانینی آزمایش شده وجود دارد در اینجا یک تجزیه سریع وجود دارد:

گاه به گاه: کمربند تصادفی. تار ، بوم ، بوم پشت چرمی یا چرم بافته رنگارنگ.

Smart-Casual: کمربند SMART-CASUAL. لباس کار میراث ، چرم روکش یا کمربند ردئو.

گاه به گاه تجاری:  کمربند لباس. کمربند چرمی ساده و بخیه خورده.

کسب و کار رسمی: کمربند لباس کمربند چرمی ساده و بخیه خورده. یا ، در نظر گرفتن تعلیق.

کراوات سیاه: بدون کمربند. از کت و شلوار بدون حلقه کمربند استفاده کنید. (نگران نباشید ، اگر تمام شلوارهای تاکیدو با حلقه کمربند شماست ، کامربا شما آن را پنهان می کند.)

کراوات سفید:  بدون کمربند. همیشه تعلیق.

توجه: این بدان معنا نیست که شما به یک میلیون کمربند نیاز دارید ، یکی برای هر کد لباس و رنگ کفشی که دارید.

به عنوان نقطه شروع ، کمربند مشکی یا قهوه ای تیره را برای کفش هایی که برای کار می پوشید – معمولاً در جاهایی که می خواهید بیشترین تأثیر را داشته باشید ، توصیه می کنم. سپس ، کمربند هوشمند و گاه به گاه متناسب با کفش های خارج از خدمت و آخر هفته مورد علاقه خود را که در رستوران ها و مراسم می پوشید ، امتحان کنید. به آرامی از اینجا مجموعه خود را بسازید و تمرکز خود را بر روی کمربندی بگذارید که با بیشترین کفش در کمد لباس شما و لباس هایی که هنگام جستجو می پوشید کار می کند تا احساس خوبی ایجاد کند.

البته ، اگر کمربندها و سگک های قابل تعویض داشته باشید که بسته به موقعیت مناسب و سایر فلزات و رنگ های چرمی که می پوشید ، می تواند عوض شود ، می توان از این روند جلوگیری کرد.

 

تطبیق لوازم جانبی مردانه قانون شماره 3 نحوه بستن کراوات خودلوازم جانبی مردانه متناسب

 

کراوات را بدون چیزی متناسب با آن نخرید.

به یاد داشته باشید ، کراوات لوازم جانبی است ، نه کت و شلوار شما. ابتدا کت و کت و شلوار بخرید ، سپس پیراهن و در آخر کراوات بخرید.

اگر کراوات و پیراهن شما هر دو دارای نقش و نگارهای واضحی هستند ، الگوی کراوات باید به طور کلی بزرگتر باشد (لزوماً اشکال مختلفی ندارد – به عنوان مثال نوارهای باریک و باریک ، با هم خوب بازی کنید) توجه داشته باشید ، اگرچه قانون اندازه الگوی کراوات یک راهنمای مفید است ، اما استثناهایی مانند الگوهای پین-نقطه وجود دارد.

چرخ رنگی به سبک مردانه را برای هماهنگی کراوات با پیراهن و کت تصور کنید. به دنبال رنگ های مکمل ، سه گانه یا رنگ های مشابه باشید.

تن های سردتر مانند آبی تیره ، سبز زیتونی و بنفش سلطنتی همه کاره هستند – برای جلب توجه با رنگ های دیگر مبارزه نمی کنند. تن های گرم مانند قرمز ، نارنجی و زرد مطابقت بیشتری دارند اما چشم نوازتر هستند و با کت و شلوار سرمه ای یا زغالی به خوبی هماهنگ می شوند.

اگر فقط می توانید چند کراوات بخرید ، به دنبال رنگ های تیره بروید . آنها متنوع تر و راحت تر خواهند بود ، زیرا خنثی تر هستند.

اینجا دوباره  با سطح رسمیت مطابقت داشته باشید . پیراهن های طرح دار تر ، دکمه های پایین و پیراهن های مجلسی راحتی بیشتری دارند و با کراوات های گره ای و غیر رسمی دیگر بسیار مطابقت دارند. پیراهن های لباس ساده هیچ چیز ابریشمی ندارند.

 

تطبیق لوازم جانبی مردانه قانون شماره 4 نحوه مطابقت دادن مربع جیب شما

لوازم جانبی مردانه متناسب

حتی اگر محل اجاره کت و شلوار آن را برای بزرگسالان بزرگتر در روز توصیه کند ،  مربع جیب شما با کراوات شما مطابقت ندارد.  شما رنگ های همسان اما الگوهای متضاد – در عین حال مکمل – می خواهید.

روش دیگر ، رنگ پیراهن یا کت را در مربع جیب انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنقدر شبیه ژاکت نیست که از بین برود. به عنوان مثال ، با یک ژاکت سرمه ای ، رنگ سفید با نقطه های پولکی سرمه ای بهتر از رنگ سفید با نقاط سفید است.

مطابقت مربع جیب خود با لباس فقط مسئله هماهنگی رنگها و الگوها نیست. شما همچنین باید  رسمیت لباس خود را مطابقت  دهید. رسمی ترین رنگ برای مربع جیبی سفید ساده است. این مناسب برای کت و شلوارهای جدی و تجاری مناسب است و انتخاب خوبی برای مصاحبه شغلی است. در انتهای دیگر طیف ، اگر دفتر کار شما یک کد لباس دقیق داشته باشد ، بهتر است از یک الگوی گل چشم نواز جلوگیری شود.

جنبه دیگر تشریفات مطابقت ، انتخاب  مربع برابر جیب شما است. چین ریاست جمهوری رسمی ترین و ظریف ترین گزینه است (که کاملاً با آن مربع جیب سفید مطابقت دارد) ، در حالی که چین خوردگی پوک احتمالاً راحت ترین و خودنمایی ترین است. برای یادگیری 9 گزینه مختلف ، اینفوگرافیک مربع تاشو را بررسی کنید .

 

تطبیق لوازم جانبی مردانه قانون شماره 5 نحوه تطبیق جواهرات خود

لوازم جانبی مردانه متناسب

میله های کراوات ، دکمه های سر دست ، دستبندها ، گردنبندها و انگشترها باید با فلزات کمربند شما مطابقت داشته   و سبک کلی لباس شما را تماشا و تکمیل کنند.

به خاطر داشته باشید که لهجه های براق ذاتاً چشم را به خود جلب می کنند ، بنابراین آن را در جایی بپوشید که بتواند وزن آن را تحمل کند. ساده به طور کلی بهتر است.

همچنین می خواهید حتماً مچ و دست خود را متعادل کنید . چشم انسان تقارن و تعادل را دوست دارد – یک مچ دست خود را با حلقه یا یک مچ دست خود را با دستبند قرار ندهید و دیگری را خالی بگذارید.

اگر کار خود را با لوازم جانبی آغاز کرده اید ، به دنبال جواهرات در رنگ های تیره و خنثی باشید (به عنوان مثال یک دستبند سنگی با هماتیت ، عقیق). این قابلیت انعطاف پذیری را افزایش می دهد و لوازم جانبی شما را راحت تر مطابقت می دهد. به دنبال قطعات کم ارزش باشید – سنگهای موجود در جواهرات مردانه همیشه تأثیر چشمگیری دارند و شما نمی خواهید در پایان به یک وسیله جانبی گران قیمت دست پیدا کنید که پوشیدن آن برای هر چیزی واقعاً مناسب نیست.

من در اینجا بیشتر در مورد چگونگی دسترسی مردان به استفاده از جواهرات صحبت می کنم .

به تدریج  که با قوانین عمومی لوازم جانبی راحت می شوید ، لوازم اضافی کوچکی به لباس خود اضافه کنید . از آزمایش برای یافتن قطعات امضای خود نترسید. لوازم جانبی همان چیزی است که یک کلاسیک (مثلاً کت و شلوار نیروی دریایی) متعلق به  شماست. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *