اگر شما هم جزو کسانی هستید که به استایل کردن خود با البسه‌ای جذاب و لایه لایه پوشیدن علاقه‌ دارید، باید بدانید که پاییز همان فصلی که می‌توان به بهترین شکل چنین ایده‌هایی در استایل را اعمال کرد. چرا که آب و هوای متغیر چنین روزهایی کاملا این نوع از لباس پوشیدن را می‌طلبد. در این میان، لایه بندی لباس، برای استایل آقایان از جذابیت بیشتری برخوردار است. در واقع استایل پاییزی مردانه می‌تواند این امکان را به شما دهد که هوای غیر قابل پیش بینی پاییز را نادیده بگیرید و با پوشیدن یک ژاکت یا جلیقه از روی لباستان، در برابر سرما به شکلی کلاسیک و شیک از خود محافظت کنید. این سبک لباس پوشیدن، زیبا، کاربردی و هنرمندانه است و می‌تواند ظاهر آقایان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. حال برای درک بهتر موضوع و ایده گرفتن در این زمینه، شما را با نکات و چند نمونه‌ی موفق از استایل مردانه پاییزی آشنا می‌کنیم.

جوراب ساق کوتاه مردانه کد LD-25
جوراب ساق کوتاه مردانه کد LD-25
۴۹,۹۰۰
تومان
هودی مردانه مدل ساده کد MM01 رنگ مشکی
هودی مردانه مدل ساده کد MM01 رنگ مشکی
۱۴۵,۰۰۰
تومان
خرید انواع لباس مردانه
مشاهده همه
از چه لباس‌هایی برای استایل پاییزی مردانه می‌توان استفاده کرد؟
اولین فاکتور برای انتخاب استایل پاییزی مردانه استفاده از لباس‌ مردانه نازک‌ و پوشیدن آن‌ها روی هم است. با این روش دست شما برای تیپ زدن و تنوع داشتن در استایل، بازتر از قبل می‌شود. همچنین در هر زمانی که گرمتان شد می‌توانید لایه‌های اضافه را در بیاورید. در همین راستا لازم است بدانید که برای لایه‌بندی لباس‌های پاییزی گزینه‌های زیر می‌تواند کاربردی باشد:

تیشرت‌های آستین‌دار مردانه
سوییشرت و هودی
کت پاییزی
پیراهن‌های دکمه‌دار ترجیحا چهارخانه
پولوشرت
جلیقه‌های کلاسیک
ژاکت کششی مردانه
شال گردن و کلاه بافت
پالتو، بارانی و کاپشن مردانه
در بخش زیر چند نمونه تیپ کلاسیک مردانه پاییزی و تیپ رسمی مردانه پاییزی را برای شما نمایش می‌دهیم:

کت تک مردانه مدل چهارخانه الپا -TH رنگ مشکی
کت تک مردانه مدل چهارخانه الپا -TH رنگ مشکی
۳,۳۰۰,۰۰۰۱,۱۵۵,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید
چه رنگ‌هایی برای تیپ پاییزی مردانه مناسب است؟
همانطور که احتمالا بارها به چشمتان خورده است، عموما رنگ‌هایی با تم نارنجی و گرم (رنگ‌هایی مانند شتری، قهوه‌ای، پرتقالی، طلایی سوخته و موارد مشابه) برای فصل پاییز جزو مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند. همچنین برای مردان گزینه‌هایی با رنگ‌های گرم خاکستری، زغالی، آبی سرمه‌ای، سبز و رنگ‌های مکمل می‌توانند در ست کردن کاملا کاربردی باشند. به یاد داشته باشید که در استایل پاییزی مردانه خود حتما از رنگ‌های جامد و متنوع استفاده کنید و هنگامی که سه یا چهار تکه را به طور همزمان می پوشید، به هارمونی رنگ لباس‌ها توجه کنید. به منظور درک بهتر بحث هارمونی رنگ‌ها بهتر است بدانید که به عنوان مثال ترکیب رنگی قهوه‌ای و کرم یکی از بهترین پالت‌های رنگی برای استفاده در فصل پاییز است. چنانچه در این ترکیب رنگی کمی شتری یا خردلی اضافه شود استایل چند لایه و رنگی شما را بی‌نظیر خواهد بود. برای درک بهتر موضوع در بخش زیر شما را با چند نمونه پالت رنگ جذاب برای استایل کژوال پاییزی مردانه آشنا می‌کنیم.

انتخاب شلوار مناسب برای استایل پاییزی
به طور کلی شلوار جین مردانه یا پشمی گزینه‌ای مناسب برای ست‌های پاییزی مردانه است. همانطور که می‌دانید هیچ چیزی به اندازه یک شلوار جین تیره و خوش دوخت در تناسب اندام و استایل برای مردان تاثیرگذار نیست. شما می‌توانید در روزهای زیبای پاییزی شلوار جین را با یک آکسفورد آستین بلند یا یک ژاکت مناسب، در رنگ هایی متناسب از جمله شتری، ست کنید. شلوارهای پشمی هم از دیگر گزینه‌های جذاب برای استایل پسرانه پاییزی است البته به شرط آنکه از رنگ‌های تیره‌ی شلوار در استایل خود استفاده کنید.

شلوار جین مردانه مانگو مدل GR051JAN
شلوار جین مردانه مانگو مدل GR051JAN
۴,۲۹۰,۰۰۰۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید
انتخاب کفش مناسب برای استایل پاییزی مردانه
استفاده از کفش مردانه و نیم بوت مردانه سبک مانند چکمه‌های چرم، چوکا و بوت که در روزهای بارانی هم بسیار کاربردی‌اند، جزو بهترین انتخاب‌ها برای ست شما است. در همین راستا توصیه می‌شود رنگ و طرح چکمه‌های خود را با شلواری که می‌پوشید هماهنگ کنید تا استایل شما زیادی رنگارنگ نشود. به عنوان مثال بوت چرم، با یک شلوار جین تیره استایل کلاسیک را به خوبی حفظ می‌کند. همچنین جالب است بدانید که بوت‌ها می‌توانند قد آقایان را بلندتر نشان دهند.

چگونه با تی‌شرت لانگ استایل جذابی داشته باشیم؟ (مردانه و زنانه)
چند نمونه استایل پاییزی دانشجویی پسرانه
فصل پاییز آغاز حضور در دانشگاه هم هست. در این میان یکی از چالشی‌ترین موارد در باب استایل انتخاب لباسی شیک و در عین حال خوش استایل است که دائما مجبور به تغییر آن نباشند. به همین دلیل هم در این قسمت چند نمونه تیپ پاییزی مردانه اسپرت و مناسب برای دانشگاه را به شما نمایش می‌دهیم.

راهنمای خرید انواع کت برای آقایان؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش‌ها
۷ کالای ضروری و مهم که آقایان باید داشته باشند
جمع‌بندی
بهترین استایل پاییزی مردانه، چیزیست که علاوه بر نشستن به تن شما باید با ترندهای پاییزی هم هماهنگ باشد. به منظور تکمیل هر آنچه گفته شد، پیشنهاد می‌کنیم که برای پاییز از انواع کت چه جین و چه چرمی در استایل خود استفاده کنید. زیرا کت‌های سبک و پاییزی برای موقعیت‌ها و رویدادهای غیررسمی یا حتی رسمی مناسب‌ترین گزینه‌‌اند.