به همین دلیل است که برای بیش از یک دهه، Laptop Mag مخفی شده است و به عنوان خریداران روزمره ظاهر می شود تا بفهمد کدام برندهای لپ تاپ بهترین خدمات پشتیبانی فنی را ارائه می دهند. از رسانه های اجتماعی، وب و حتی استفاده از تلفن، ما در جستجوی بهترین خدمات سنگ تمام گذاشتیم. در اینجا برندگان و بازندگان ما برای Showdown پشتیبانی فنی 2020 هستند.
برندگان
ریزر غیرممکن را انجام داده است. این شرکت با وب، تلفن و حضور اجتماعی فوقالعاده خود، اپل را از رتبه اول در Showdown پشتیبانی فنی خلع کرده است. این شرکت نه تنها به تک تک سوالات به درستی و به شیوه ای مودبانه پاسخ داد، بلکه وب سایت پشتیبانی خود را نیز ارتقا داده است و باعث شده است که پیمایش بسیار راحت باشد.
اپل اساساً به دلیل اینکه روی موفقیتهای خود استراحت میدهد، به رتبه دوم سقوط کرده است. سال به سال، اپل خدمات فوق العاده ای به مشتریان ارائه می دهد. اما در حالی که امسال شرکت به همه سؤالات پاسخ صحیح داد، خدمات چندان خوشایند نبود. ما حتی یک نماینده را در میانه گفتگو با یکی دیگر از نمایندگان پشتیبانی دستگیر کردیم. و اگر اپل حضور اجتماعی خود را گسترش دهد، خوب است. به طور خلاصه، وقت آن رسیده است که اپل تغییراتی را انجام دهد.
1. Razer (90/100)
2. اپل (85/100)
3. Alienware (77/100)
نکات کلیدی: Alienware در اولین نمایش Showdown پشتیبانی فنی خود سروصدای زیادی به پا کرد و در بین 12 شرکت در جایگاه سوم قرار گرفت. Alienware با پوشش خود شبکه گسترده ای ایجاد می کند، پشتیبانی فنی را در تعدادی از شبکه های رسانه های اجتماعی و یک کتابخانه وب گسترده ارائه می دهد. این شرکت همچنین یک گارانتی کامل ارائه می دهد. با این حال، برخی از نمایندگان کار برای انجام دادن دارند و نکات و نکات نرم افزار شرکت را یاد می گیرند
4. مایکروسافت (74/100)
5. Google (71/100)
نکات کلیدی: اولین بار Google در Showdown پشتیبانی فنی، این شرکت را در جایگاه پنجم قرار داد. این شرکت در ارائه کمک های تلفنی می درخشد. با این حال، تیم اجتماعی شرکت می تواند از برخی کارها استفاده کند.
5. سامسونگ (71/100)
نکات کلیدی: رسانههای اجتماعی، انجمنها، چت زنده، پرسشهای متداول، تلفن و موارد دیگر، اگر به پشتیبانی فنی نیاز دارید، سامسونگ آماده کمک است. اما در حالی که نمایندگان این شرکت سریع و آماده کمک هستند، می توانند از آموزش های بیشتری بر روی نرم افزار اختصاصی سامسونگ استفاده کنند.
7. Lenovo (70/100)
نکات کلیدی: ما از پشتیبانی فنی لنوو راضی بودیم. دارندگان لپتاپ لنوو از یک وبسایت مدرن و پر منابع، پشتیبانی استثنایی از رسانههای اجتماعی و یک گزینه گارانتی جدید برای گیمرهای Legion برخوردار میشوند. اگر فقط با چند تماس تلفنی این تجربه خراب نمی شد.
8. دل (68/100)
نکات کلیدی: پشتیبانی فنی Dell یک کیسه ترکیبی است. از یک طرف، نمایندگان شرکت دوستانه و کمک کننده هستند. از سوی دیگر، دریافت پشتیبانی، چه در رسانههای اجتماعی و چه از طریق وبسایت قدیمی، مستلزم آن است که از طریق حلقهها بپرید.
9. ایسوس (65/100)
نکات کلیدی: ایسوس امسال با وجود پشتیبانی خوب از رسانه های اجتماعی و چت به علاوه گزینه های گارانتی جدید، چند رتبه سقوط کرد. اگر این شرکت تیم پشتیبان تماس کمتر مفید خود را مجدداً آموزش دهد، در آن صورت ممکن است سال آینده خود را در نیمه اول جدول رده بندی بیابد.
10. HP (61/100)
نکات کلیدی: HP در سال جاری به دلیل پشتیبانی تماس غیرمفید (و تهاجمی) و دستیار مجازی خسته کننده آنلاین در رتبه بندی افت بیشتری پیدا کرد. تیم رسانه های اجتماعی HP بسیار عالی است، اما این تنها برای کسب مقام دهم این شرکت کافی است.
11. MSI (60/100)
نکات کلیدی: هی، حداقل آخرین مکان نیست! MSI امسال با پشتیبانی بهتر از تلفن خود را از وضعیت مرده خارج کرد. این هنوز یک نبرد دشوار است، اما اگر یک MSI گزینههای پشتیبانی رسانههای اجتماعی خود را گسترش دهد و بهبود بخشد، میتواند برنده شود.
12. ایسر (54/100)
نکات کلیدی: امیدواریم ایسر کنترل کیفیت خوبی داشته باشد زیرا نمی خواهید با کمبود پشتیبانی فنی آن مقابله کنید. پشتیبانی تلفنی این شرکت کمکی نکرد و در زمانی که لپ تاپ شما نیاز به تعمیر دارد باید هزینه ارسال را بپردازید. اگر ایسر شانسی برای ارتقاء در نمایشگاه پشتیبانی فنی سال آینده دارد، باید پشتیبانی خود را اصلاح کند.
Pingback: ۱۰ ویژگی لپ تاپ که با صرف نظر کردن از آنها می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید - FTMLand.ir