سفارشی سازی Action Center در ویندوز 10 روشی مناسب برای دسترسی به انواع گزینه های رایانه شخصی ارائه می دهد، اما تنظیم پیش فرض آن ممکن است برای شما مناسب نباشد. خوشبختانه، تنظیم کردن Action Center آسان است، بنابراین فقط دکمه‌هایی را که می‌خواهید و به ترتیب دلخواه شما ارائه می‌کند.

این مرتب‌سازی می‌تواند مفید باشد، زیرا کاربران می‌توانند عملکرد تبلت را برای دسترسی آسان‌تر قرار دهند، یا اگر کاربردی برای آن ندارند، دکمه Project را پنهان کنند. در اینجا نحوه سفارشی سازی Action Center در ویندوز 10 آورده شده است.

 

مطالعه بیشتر: نحوه استفاده از ویندوز 10

1. روی دکمه Start کلیک کنید.

2. روی آیکون Settings کلیک کنید.

3. روی System کلیک کنید.

4.  از منوی سمت چپ روی Notifications & Actions کلیک کنید.

5. دکمه های Action را بکشید و رها کنید.

6.  روی «Add or remove quick actions» کلیک کنید.

7. Quick Actions را روشن یا خاموش کنید تا در Action Center پنهان شوند.

شما Action Center را سفارشی کرده اید.

شخصی سازی ویندوز 10

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]